Choď na obsah Choď na menu
Reklama
Reklama
 


Renault predstavil R29

19. 1. 2009

V pondelok ráno absolvoval monopost R29 fotenie v garáži a následne sa vybral na trať odjazdiť prvé kilometre. Do kokpitu zasadol Piquet, Alonsa čakajú povinnosti až od stredy. Je to jasný znak hierarchie v stajni, pretože počas pondelka a utorka by malo pršať.

Fotky:

 

Technické parametre nového Renaultu R29:

Šasi:

tvarované karbónové vlákna v osemuholníkovej štruktúre, vrátane predných a zadných nárazových štruktúr. Obsahuje bezpečnostnú bunku podľa noriem FIA

Závesy:

predné a zadné s dvojitou trojuholníkovou konštrukciou a stabilizačnou tyčou 

Prevodovka:

sedemrýchlostná + spiatočka, poloautomatická, vysokorýchlostné radenie, blok prevodovky z karbónových vlákien a titánu

Palivový systém:

zosilnená kevlarová nádrž od ATL

KERS: generátor napojený na motor s batériou pre usporenú energiu

Chladiaci systém: separátne chladiče oleja i vody v bočniciach R29. Chladenie prebieha vzduchom

Elektronika: štandardizovaná elektronika motora MES-Microsoft, systém KERS od Magneti Marelli

Brzdy: z karbónu od Hitca, kotúče od AP Racing

Rozmery:

Dĺžka: 4.800 mm
Výška: 950 mm
Šírka: 1.800 mm

Hmotnosť: 605 kg vrátane pilota, kamery a závažia

Motor:

Renault F1 RS27

Objem: 2.400 ccm

Typ: 90° V8

Hmotnosť: 95 kg

Max. otáčky: 18.000 /min

KERS: Magneti Marelli

Elektronika: MES SECU

Palivo: Total

Mazivo: Total

Batéria: Renault F1 Team

 

 
Reklama

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.